Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Deluxe burger. Meer weten? Ontdek meer
van
27 jun 2026 om 18:26
bedankt aan het de lux burger ream om vooe mij te koken bedankt in dees hitte
Evelyn
14 jun 2026 om 21:18
Jammer, echt zijn geld niet waard. Dunne, droge burger. Frietjes waren echt niet lekker, erg vettig.
Danda
21 mei 2026 om 21:02
Très sympathique le livreur
Lucas
17 apr 2026 om 21:31
De 2 Bacon Burgers hadden zo’n droge broodjes en klein van proportie. Frietjes waren nog oké qua smaak en grote, maar het enigste bestelde drankje was ook het foute drankje. Dit alles was de €46,10 niet waard.
Tom
7 apr 2026 om 18:54
Perfect
kevin
4 apr 2026 om 23:19
was top, alleen geen spek op onze bacon burger.
Stefaan
20 mrt 2026 om 21:02
alles prima, op tijd en lekker
Vanoverberghe
19 mrt 2026 om 22:00
het smaakte lekker en goed geleverd ; verpakking kleiner zodat er veel aan de verpakking blijft hangen ; zijn de hamburger ook iets kleiner ?
van
15 mrt 2026 om 0:45
siempre
Geert
6 mrt 2026 om 23:32
Alles nog lekker warm en heel lekker! Zeker voor herhaling vatbaar
Marc
3 feb 2026 om 15:04
taaie burgers en Koud
Stefke
24 jan 2026 om 21:02
Super lekker. Eten was nog heerlijk warm. Smaken waren super. Een heel tevreden klant. Aanrader.